duktig kicka

guud vad jag varigt duktig idag :] föörst vaknade liam klockan 6, ja var rätt pigg tror jag vakna innan han börja gnälla till och med ;o så fick han välling och så lekte vi lite, vid 8 somna vi om en timme, sen fick han gröt så busa vi lite sen fick jag äntligen min efterlängtade städ maní, så jag städade, sen gick jag ut och motionera, liam somna i vagnen och sover fortfarande :) ska packa väskan ska hem till mamma & pappa idag, & imorgon blir det återbesök hos barnläkaren :)

asså jag vet inte riktigt vad folk tycker men ibland verkar de som man ska leva celibat när man är ensamstående mamma ? det är rätt illa om man kramar någon, pussas är förbjudet, strula är ju helt ofattbart och om de nu skulle vara att man hade sex med någon, shit det är ju nästan dödsstraff på det ;o .. (villket alla tror man har ifall man träffar någon) suck.. menmen jag bryr mig inte så mycket längre vad folk tror och sånt, och de e jäääääääääääääääääävligt skönt! men asså, jag har ju typ aldrig varigt singel, kan ja inte träffa lite killar om jag vill det.. (hahah assåå inte att ja träffar massa killar samtidigt im not a hoe) ;) :(? det är ju inte så att jag har barnvakt bara när han somnat.. jajaaaa strunt samma jag tänker göra precis vad som känns bra för lilla miiiig :) och bara för man träffar någon betyder inte det att man har pussas/strular/har sex och allt dedära som folk oftast får för sig :)

, puss&kraaamar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0