barnläkaren, stan

var på återbesök hos barnläkaren som har koll på hans huvud form och eftersom han inte går upp så mycket i vikt, men hon var hur nöjd som helst och tyckte det såg jätte bra ut så de var skönt att höra :) sen gick jag i stan hela dagen, det var jätte sköönt :) hade nog kunnat tänka mig att skaffa en lägenhet där :) träffa katrin först, sen gick hon och plugga körskolan, sen stötte jag på My,( liams faster) snacka lite med henne, sen träffa jag katrin igen, och sen gick ja och hällsa på mamma på jobbet :) sen träffa ja på lilla Tömmy så vandra vi omkring lite, gick och fika han visa mig ett ställe att pumpa däcken på mina vagn TACK!!!

menmen ska kolla på lite soffor nu på blocket och så .. ska försöka skaffa en ny, fast min e jääätttee fiin och passar in jätte bra men den e så jäkla obekväm :P störigt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

raggar du på tommy? lizettes barns mamma?

2011-07-05 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0