today ;)

haha Liam ligger i baby gymmet så e det sån sak man kan dra i så det kommer ljud blev skit chockad när jag hörde att han hade dratt i den ;O , haha , asså jag vet inte vad det e med mig har börjat bli skit trött har huvudverk varige gång jag vaknar ;/ sen har jag börjat få mer och mer ont i mina knä, under graviditeten hade jag rätt ont i knäna, trodde det skulle gå över men varige gång jag går eller står länge får jag jätte ont i dom ;/ menmen, igår sluta liam med medecinen han mår rätt bra nu, men just nu e han rätt varm och kallsvettas lite tror kanske han har fått feber igen men har ingen temp här så ska kanske iväg och köpa en imorgon, på fredag ska liam på sin huvud rönken :)
titta film ; ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0