sur lite liam :]

idag är en typiskt dag när man hade önskat man hade någon som kunde hjälpt en lite,  i 2 timmar har jag fått gå runt och burigt på honom, om jag stannade eller satte mig blev han skit förbannad. fick äntligen han att somna, kramp i armarna! skulle sätta han i bärselen men det fick jag inte för då kunde han inte pilla med sina händer ^^,och jag undrar om han e lite trött på mig ;O i tre dagar nu har jag knappt kunna få han att smila eller skratta han har inte rört en min vad jag än har gjort, men så fort farmor,mormor, faster, eller jeff har börjat snacka lite med honom så skiner han som en sol :( *tåår* hehe, hoppas det ändras snart vill ju att min älskling ska skratta<3

Kommentarer
Postat av: louise adler

Små barn får och kan också ha dåliga dagar precis som vi ;)

2011-01-11 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0