stackars liten liam<3

åhh min lille plutt har fått öroninflammation i höger öra :(<3 torsdag var en lång dag, han var ganska pigg och glad fast han hade lite feber sen i onsdags, men så börja han äta rätt dåligt, och eftersom han redan går upp rätt dåligt ringde jag till barn och ungdoms medicinska mottagningen som tyckte att jag lika bra kunde komma in, först gjorde dom en vanlig kontroll lyssna hjärtat lungorna kolla ögonen och öronen och då tyckte han att han hade väldigt mycket vax i öronen, så vi skulle ner till öronvårdmottagningen på lasarettet tur de ligger så nära :) , men först fick han på sig en kiss påse för dom skulle kolla urinet, sen tog dom stick i fingert för att kolla blodet också, stackars lite fiis, men han fick mat samtidigt som dom tog stick i fingert så han sa inte så mycket,

uppe hos öronläkaren sov han först men sen vaknade han för dom skulle suga ut vaxet och så var de en tjej som fick hålla hans huvud åååhh jag ville baara ta han och springa där ifrån<3 men det är ju för hans eget bästa, han har fått pencilin nu iallafall, han var jäätte ledsen hela dagen igår, och de e så hemskt när man inte kan göra nått åt de riktigt, men han fick lite alvedon också för han hade 39,5 graders feber och efter det piggna han till, idag mår han också bra och han ätigt jätte bra och skrattat, han fick såklart inte sina vacciner idag så ska ta de om två veckor.

skönt att jag sov hos jeff inatt så han hjälpte mig lite under natten, Liam vaknade varannan timme, men det var bara bra eftersom han åt så lite. på bvc hade han iallafall gått upp 60 gram sen igår så 140 på en vecka och de e ju bra för att vara liam :) <3 så nu väger han 4440 :) <3

har också hittat en lägenhet vi ska och kolla nästa helg jätte fin(har sätt bilder). och tack för rimmet /rammsan spinderella ;)

Kommentarer
Postat av: spinderella

haha lugnt :P

hoppas lägenheten faller dig i smaken så du snart kan få eget :)

Kram!

2011-01-14 @ 15:15:12
URL: http://spinderella.deote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0