sprutor

Stackars liten fis som har fått sprutor, vad han blev ledsen stackarn<3 . Tur jag inte e lika nojig för sprutor som jeff hihi, först fick han en, och blev jätte ledsen när han sen hade lugnat sig lite så fick han en till som gjorde mer ont än den andra. men när han hade sovigt och vi hade kommigt hem så var allt bättre igen. :) imorgon blir det städning i markus lägenhet dom kommer hem påååå söndag ? ja söndag:) mamma och jag ska kanske inom en affär och handla?/titta? lite på saker till min lägenhet:) . och så ska vi handla nått ja kan ha på mig på dopet har redan spanat in ett par byxor på gina men vet inte om dom sitter snyggt, har alltid midje kjol för jag passar inte i klänning och jag har blivigt rätt trött på det nu haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0