planerat dop

Idag har vi varigt nere och snackat med prästen, K;G skit trevlig och rolig präst! jag ska läsa en jätte fin text på dopet (ni som ska vara med på dopet blunda) haha

den går såhär;  gud, vi tackar dig för vårt barn, tack för gåvan du har gett, och förtroendet du har visat oss, ge oss ömhet fasthet och lugn hjälp oss att ge din kärlek vidare till ge barn som vi har fått ansvar för. I jesu namn Amen

tyckte det var så fint hihi ;D har köpt nya flaskor idag också. Napparna till Dr brown flaskorna har blivigt konstiga, dessutom e jag trött på att diska alla delarna , (det är sånt rör i typ, med en "kork" på så dom inte ska svälja luft & får ont i magen) det är typ de bästa flaskorna som finns då tips till alla som inte ammar, fast dom e rätt svåra att få tag på, har bara hittat sånna på babyland och babyproffsen, och de ligger i malmö, och dom är rätt dyra, så nu köpte jag MAM flaskor på kronans droghandel istället som också är antikolik flaskor. (antikolik flaskor e sånna speciella som har någon mekanism så dom inte sväljer luft till alla som inte har barn) haha XD

menmen, nu har jag inte mer att skriva för dagen, imorgon ska liam få sina första sprutor.. usch ska inte bli skojj han kommer säkert bli jätte ledsen och de e verkligen inte roligt :( <3

här e en bild, sen e inte nytagen den e från när min mamma fyllde 50 men den e så sööööt  för just nu e min sladd i markus lägenhet, men ska försöka bli bättre på att ladda bilder haha ;)


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Haha. Gud vilken söt bild :) En riktig guldklimp :)



sv: det är inte alls kul när man mot sin vilja får sluta amma :(

2011-01-29 @ 09:26:32
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0