Nyårs festen

Hade en riktigt trevlig nyår, katrin sov torsdag-fredag, mamma & pappa gick till grannarna vid 6 & tog liam med sig såklart för dom skulle passa honom, vid halv 7 kom Jeff & Khalid hit så hade vi lite förfest :) och kvart i 8 gav vi oss iväg till en lokal i skurup på fest.. Hade riktigt skojj träffa nytt roligt folk dansade och höll igång till halv 4 !! ;o . så skulle vi spela nått "spel" som hette "whats the name of this fucking game" och då hade alla ett smeknamn hahah & mitt fick bli milf haha like it XD (för er som inte vet vad milf betyder så betyder det mothers i like to fuck" haha XD sen sov ja faktiskt inte längre än till 12 och sen spraang jag ner till min liten bebis liam <3333333 och idag har det varigt massa pussar och mys :)

förresten har jag glömt och skriva om hur mycket liam har börjat använda benen och sparka på saker och sen sätter han dom typ i marken och trycker upp rumpan haha gulligt :D<3

bilder från gårdagen<3




Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack för dessa dagarna det var varit super skojj!

och nyår var grym :D förstår inte hur du orkade dansa så länge haha xD<3

2011-01-01 @ 20:04:57
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0