mysepys&massalek :)

Idaag har varigt en super myspys och lekig dag med Liam :D haha skit skojj, hade fullrulle på golvet sen ett tu tre så somnade han XD . Vi har lekt fotomodeller med haha Liam är bäst för han tittar in i kameran hela tiden :] har kollat lite lägenheter också över internet, tror jag ska söka lägenhet, hade varigt skönt med något eget där man kan ja, sköta sig själv liksom. ska ringa till trelleborgshem på fredag och fråga lite, mamma hjälper mig :) . en lägenhet på backvägen var skit fin :] utanpå iaf hahah ser liksom ut som riktigt hus hah fast de e ju typ radhus xD.

footo <3


Min mössa e niiiice <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

hahha gud vad coola bilder! klockren den i mitten..

2011-01-05 @ 22:03:06
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: spinderella

hejhej söta mamman & söta sonen :)

jag har en liten fråga, är lite små nyfiken, har sett en massa söta & kärleksfulla kommentarer från jeff på fejjan, och undrar hur det ser ut mellan er nu?:)

är ni påväg tillbaka till varandra eller? :)

2011-01-06 @ 16:28:28
URL: http://spinderella.devote.se
Postat av: Iiii-la-la

Åh vilken sötnos, han är sin mamma upp i dagen :)

2011-01-06 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0