mååndag

haha har märkt att katagorierna på inläggen e 0-3 månader haha har jag glömt, får göra om 0-4 och sen ha 4-7 eller nått ;) Har precis lagt liam i sängen så ska han sova lite middag han somna direkt när ja satte på musik mobilen och jag ska färga håret, valde mellan brunt och rött men dom flesta på facebook tyckte att ja skulle behålla rött såå jag gör väll de haha ;) kan inte bestämma mig så ja haha,

har varigt ute och motionerat idag, ska börja med det varige dag nu!! tänkte också lägga ut bild och tips på lite träningsövningar och sånt som jag gör när jag är ute igår för att bli av med dom sista baby kilona, för på 3 månader lyckades jag gå ner alla mina kg så varför inte visa hur jag gör :) .ska vänta tills mamma vaknar så hon kan fotografera haha ;)

imorgon börjar jag på babymasage , slutade ju förra gången för liam var liite för liten och ja jag missa hälften av gångerna .. hmm kommer inte ihår varför ^^, efter det går jag hem till Jeff en stund ska planera lite när de kommer till denhär ungmammagalan i norrköping för man skulle tydligen inte ha barnen med sig haha, men det vill ju jag såklart och de var rätt många som ville det så då sa dom att dom kanske kunde ordna så vi hade en stor grillfest med barnen och sånt dagen efter och då tänkte jag att jeff kanske kunde följa med och passa liam på hotellet så länge :) jaja, men ska färga hååret kramar<3

Jeff & Liam <3

Kommentarer
Postat av: Theo´s mamma

Hoppas vi kommer iväg :/ jaa ge gärna dina övningar jag behöver haha lyckas inte gå ner mina :( ser ut som jag precis har fött barn ;)

2011-02-02 @ 12:10:29
URL: http://idamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0