lallallaaah. beslutsångest

hmm, jag har blivigt bjuden på inflyttningsfest den 22.. fast jag vet inte hur jag ska göra, har ju precis varigt på nyårsfest.. fast inflyttningsfest e ju endå lite bigg deal , faassst nääh kan inte lämna min baby bear igen, faast ifersig så ska ju jeff testa ha liam en natt sååå kan ju lika bra bli den och faster ville också.. nåååååw min bébiis<3 äh får se.  

glömde skriva igår förresten att hon med lägenheterna var ledig igår så ska ringa på måndag istället. typiskt.. ska nog ringa soc också My (jeffs syster) sa att dom hjälper unga som har barn att skaffa lägenhet eller nått så ska ringa och kolla :] Liam har sovigt skit bra nu två nätter riktigt skönt och idag har han hållt en sån liten sak, det är egentligen sån man hänger saker med i babygymmet meeen jag har inget annat som e lätt att greppa så ska nog handla nått på som skrammlar lite och e lätt att hålla på måndag när liten liam ska till läkaren, & nästa vecka ska han få sina första vaccin också :)

meeeenn jaja, vi hörs sen pussar på eer mina finfina läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0