lägenhet ..

tack till alla era komentarer <3

whii, var ju och kolla lägenheten i måndags, l o v e it! den e jäätte fiin tycker jag :D om det inte vore för duschen hade den varigt peerfekt ! ;) så på lördag ska vi skriva kontrakt sen kan ja flytta in från och med 1 mars :D hihi.. En kompis som också e ung mamma på facebook tipsa precis om ungamammor träff i norrköping i augusi , hade varigt en underbar födelsedagspresent haha, hör du de mamma :)? började snacka lite om att de hade varigt skojj att åka upp där och mötas, om de finns fler som tänker åka dit så säg gärna till ;D . sen ska jag nog vara med i en ungmamma träff här i skåne också men dom verkade inte så seriösa, det var någon som starta ett evangemang på facebook :P .

(mer om den ungamammagalan kan ni hitta på http://chicmommy.blogg.se/category/ungmammagala.html )

(det gick bra på rönken förresten var där igår och liam somnade fint villket var skönt för då behövde dom inte söva honom, nu väntar jag bara på svar från barnläkaren<3)

tyvärr kommer ju jag bli lite dåligare på att blogga när jag väl flyttar eftersom jag inte kommer ha en data villket såklart känns lite tråkigt, men såfort jag är här hemma hos mamma och pappa kommer jag sätta mig och skriva ett inlägg :) . var på familjecenter idag skulle ha ung mammagrupp men ingen dök upp så har bytat till en annan grupp eftersom dom 2 andra som skulle vara med inte e så intresserade :) men det spelar inte mig så stor roll för mig spelar inte ålder så stor roll, har gjort hand och fot avtryck i gips, sen la jag det på en tallrik med lite stenar och 3 ljus e lite dålig bild fick ta med mobilen ;




Kommentarer
Postat av: Victoria - 17 år och mamma

Får du hjälp av socialen att betala lägenheten eller hur gör du med hyran och mat och så? :)

2011-01-26 @ 15:45:20
URL: http://vixxit.devote.se
Postat av: Evelina

Jag är seriös med en mamma träff:) skall bli spännande:)

2011-01-26 @ 17:43:28
Postat av: ellinor - mamma till molly

hej har nog inte kommenterat innan, men följer din blogg =) undrar oxå hur lägenheten kommer betalas o så?? funderar oxå på lägenhet så undrar hur du gör..



kram =)

2011-01-26 @ 19:26:31
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0