hjärnrönken

skulle in till trelleborg idag för liam skulle på hjärnrönken, först kom en sån buss som ser ut som en turist buss så jag kom in på med vagnen, tossade på busschafören och sa att jag hade läkartid, då sa hon att jag skulle vika ihop vagnen och lägga den där underbussen i kofferten (stavning?), så tossade jag ännu mer, jag menar för det första hur lätt e det att vika ihop en vagn lägga in den där när man har en 3 månaders bebis? dessutom, är det livsfarligt att ha han i famnen, jag menar tänk om vi skulle krocka ;O ? så sket i det ringde upprört till mamma som också tossa haha "JAG SKA ANMÄÄLA DOM" hahah xD , fast mamma var snäll och hämta mig så jag inte skulle missa min tid.
väl där uppe ville dom helst att han skulle sova så han skulle ligga still, kämpa med det i 1 1/2 timme fast varige gång jag la ner honom så vaknade han igen :P sen sa dom att vi kunde söva honom, fast det ville jag inte såklart vi bestämde att jag skulle dit och pröva igen på tisdag :)
nu är vi tillbaka i arlöv verkar som liam håller på och vakna,  ska kolla på sex in the city 2 lite senare tror jag , pussshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0