datan e konstig..

asså skit skumt jag kan inte skriva bloggen på datan där hemma :S är i markus lägenhet nu sussie och han kommer hem från Thailand vi ska äta lite :) igår var vi och städa i lägenheten hela dagen och jag köpte kläder till dopet e jätte nöjd, och tea sam och syster maria var hos oss inatt :)
hihi idag prövade liam lite gröt för första gången han var jätte duktig gapade stort hela tiden :D om han inte får så ont i magen ska jag nog ge lite smakprotioner varige dag nu :) , menmen ska gå pussen <3
MEN NI VET NI VAD? idag fick jag sova från 10 - halv 6, från 6 - halv 11 FATTA SÅ SKÖNT !! så mycket har ja inte fått sova dom senaste *snart* 4 månaderna, ahh underbart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0