dålig uppdatering ;o

HALLÅÅH, oj , haha förlåtför jag har varigt så seg på att skriva, har haft tea och sam här, igår var vi på Kul Huset i trelleborg Åkte massa rutchkanor (stavning?) och sånt haha det e skit ball där, det är en kana som typ störtar rakt ner, jag skojar inte minst 90 grader!!! jeff följde också med så de var skojj :D

Idag åkte vi till svedala outlet, skit nice, hitta två på jeans, jeans för 100 kr, miss sixty dessutom. man får ju passa på !!! hahha man kanske inte ska avslöjja att man köpt märkes jeans för 100 kr menmen haha :D & så hitta jag en söt t-shirt, L O V E dom svarta jeansen :] <3 SÅ J*VLA NICE, nästa helg ska ja bo i Min brors lägenhet i 2 veckor när dom e utomlans, :D ska bli riktigt skönt :]

mina kläder - 

 

Kommentarer
Postat av: Jessica Jensen

Hur går det med Liam ;) ? ...Är du tillsammans med Jeff igen :D ?

2011-01-05 @ 18:24:49
URL: http://denmarkj.blogg.se/
Postat av: Katrin

Det ska bli jätte roligt att passa din brors lägenhet med dig, hoppas allting kommer gå bra haha ^^

2011-01-05 @ 22:04:54
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0