dagen <3

svar ; Linn - är du hästintresserad?? :o hoppas det är bättre med Liam
jaa det är jag :) har ridigt jätte länge men sluta när jag blev gravid för jag var rädd att jag kanske skulle trilla av eller nått :) , Ja han mår faktiskt bra nu :)
Idag har vi tittat på massa film, kolla precis på inseption, skit komlicerad men längre in i filmen fatta man mer, haha fast hade aldrig orkat se den om jag inte hade kunnat fråga jeff ca 1000 frågor genom hela filmen haha, vem kunde tro att han var lite smartare än mig ^^ haha , imorse trodde jag mitt huvud skulle dö ;O så jeff tog liam lite imorse så kunde jag sova två timmar till :) riktigt skönt att ha han här haha, liam är skit glad också för all uppmärksamhet ;D . sen kom katrin så vi gick och fika på ecpresso house och handla lite, när vi kom fram till kassorna såg ja spagetti som någon hade lagt där typ vid godiset haha jag bara "åh vi glömde köpa spagetti" så tog jag dom hahaha XD så det var ju tur haha .
Vi kolla film;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0