BVC

har jag blivigt dålig på att skriva ;o?

varigt på bvc idag, gick skit bra ! jeff följde också med, och på vägen dit gick vi och snacka och ja bara "tror han har gått upp 100 gram" .. (dom andra gångerna jag gått dit har jag gissat på att han har gått upp mer) och han hade gått upp 260 gram :D:D . så nu väger han 4300 gram & han är 56 cm lång :] . min stora pöjk :D .har sovigt hos jeff inatt, eftersom vi skulle till bvc kvart över 11 idag :) och idag efter bvc kollade vi på twilight eclips för den har jag aldrig sätt, myyyycket bättre än new moon tycker jag :)

ska nog sova där på söndag också, för på måndag ska vi till trelleborg för Liam ska till en barnläkare för att kolla lite så allt är okej eftersom han inte har gått upp så mycket dom andra gångerna + att han har den här lilla innåt bulan i bakhuvudet .  

menmen skulle bara skriva lite snabbt ska gå upp och myspysa med liam nu pussaar <3

svaar -
Jessica - Hur går det med Liam ;) ? ...Är du tillsammans med Jeff igen :D ?
hejjsan hoppsan, de går super duper han e så glad alltid och skrattar och han har börjat "snacka" (jollra) jätte mycket :D ,- nej det är jag inte :) jätte goda vänner bara :)

spinderella - hejhej söta mamman & söta sonen :)
jag har en liten fråga, är lite små nyfiken, har sett en massa söta & kärleksfulla kommentarer från jeff på fejjan, och undrar hur det ser ut mellan er nu?:)
är ni påväg tillbaka till varandra eller? :)
Heeeej haha taack (A) <3 . haha jaa jag veeet (A) , vi är bara jätte bra vänner, joja kanske det vet inte riktigt haha, meen nej, tror inte vi kommer bli nått på ett bra taag men kanske framåt vi får väll se lite vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Spinderella

Hihi okej :)

hade ju varit roligt, tänker mest på liam, men även på dig, för om det nu blir så att ni finner tillbaka till varandra igen så får Liam växa upp med att se sina föräldrar älska varandra :) plus att du får mer stöd om natten osv med Liam :) hihi. Men hoppas allt är bra med dig och att det endast går mot ett bättre håll och inget annat :)

Kram <3

2011-01-08 @ 01:36:05
URL: http://spinderella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0