blir så trött

Är sjukt trött , gud vad jag längtar tills liam sover natten igenom ska snart och lägga mig men tänkte bidra med ett inlägg först såklart ;) . igår skulle jag egentligen på inflyttningsfest, men var inte så sugen på att ha barnvakt så hoppade det :) imorgon ska vi och kolla på lägenheten fan vad jag längtar, ska jag ladda upp bild förresten?
Man börjar bli måttligt trött på idioter med fördommar och folk som yttrar sig när dom inte har en aning om hur det ligger till blir unga mammor. Varför spelar ålder någon roll i detta förtryckta samhälle? varför finns det ett ideal att man måste vara över 20 innan man får barn? vad ger er rätt till att säga att våra barn inte har det bra. Folk säger att man ska skaka av sig det och inte lyssna, men jag är trött på att ta skit. ta åt mig, sällan, dom känner inte mig mitt barn eller vet inget om mitt liv, men jag kommer inte kunna blunda även om dom är förblindade av vad som är på riktigt och vad som bara är en del av så som dom tycker det ska vara. Alla få ha deras åsikter, men Varför måste ni skriva det, för även om jag, eller någon annan inte tar åt sig och även om vi vet att våra barn har det bra, så är det ändå hemskt att höra "stackars barn".
nu ska jag lägga mig :) <3

Kommentarer
Postat av: jessica

jag håller på dig nathalie! <3 tråkigt att jag inte kan komma ner på dopet, jag kommer skicka med något till liam med pappa. massa kramar!

2011-01-23 @ 22:45:14
URL: http://jerkalin.blogg.se/
Postat av: rebeckahorneij

Ja tycker du e en fantastisk mamma nathalie, du e awesome! :-D

2011-01-24 @ 17:40:00
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att vara trött.

2011-01-24 @ 18:06:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lina

Tycker det är onödigt att slänga ut sig massa dumma kommentarer ang. unga mammor och förstår hur hemskt det måste vara när någon vräker ur sig "stackars barn" ! Stå på dig, du verkar vara en underbar mamma!



Psst, börjar följa dig på bloglovin! (:

2011-01-24 @ 18:30:08
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0