katrin 18 år,

spinderella; Hej Nattis! :)
undrar hur det ser ut mellan dig och Jeff nuförtiden? :)
massor av kramar till dig och lillemannen och lycka till med din första lägenhet! :) <3

hejhej :) <3 det ser bra ut haha ;) (?) kramar till dej meed :D taack,

Hade en jätte rolig kväll igår, katrin fyllde 18 år , hon ville och se perikles ? asså jag vet inte hur det stavas dom som sjunger "var ska vi sova inatt?" , jaa, så istället för slagt idag bjöd jag henne på det där vi träffa massa annat folk och vi hade jääätte roligt :D . och imorse vaknade jag vid 9 av min saaaknad till liiaam <3 sen var de pusspusspuusss, men jag och mamma skulle på spa idag så vi åkte halv 12, ååhh det var sååå sköönt, jag och mamma är inte jätte bra på att bara sitta och slappna av haha xD men de var skönt med ansikts mask och masage ;) sen bubbla vi bubbelbad och satt i infaröd bastu ;D hääärliiigt

Kommentarer
Postat av: Katrin

ååh det var så himla super kul där! och du stavade rätt till Perikles ;) haha Bästa födelsedagen någonsin! :D<3

2011-02-13 @ 13:39:35
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Emma

Är du & Jeff tillsammans igen? :D Kan du inte berätta lite om er relation? :)

2011-02-13 @ 17:01:54
Postat av: EK

Jag går in och kollar på din blogg varenda dag och älskar att följa liams utveckling. Du verkar vara en supermamma och jag ser verkligen upp till dig.

Hur kändes det dom första dagarna som mamma? Var det jobbigt att gå upp varje natt när du vanligtvis inte hade gjort det?

2011-02-13 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0