svaar till komentarer -. liam 4 månader :)

EK - Jag går in och kollar på din blogg varenda dag och älskar att följa liams utveckling. Du verkar vara en supermamma och jag ser verkligen upp till dig.
Hur kändes det dom första dagarna som mamma? Var det jobbigt att gå upp varje natt när du vanligtvis inte hade gjort det?

svar; Heej, vad skojj att du läser :D taaack så jätte mycket det värmeer <33 njää eller jag vet inte haha ;o liam började sova rätt bra tidigt, jag vet inte om jag hade någon överskotts energi eller nått för jag var inte trött och var bara jätte glad, för det var ju detta jag hade längtat efter, att behöva gå upp, ta hand om mitt barn, känna mig vuxen och behövd & vara stolt över mig själv :) , fast jag kommer ihåg att jag tyckte det var jätte jobbigt att amma under nätterna, det tog några veckor att hitta rutinerna, den bekvämaste platsen att sitta på och så, sen kom jag på att allt var mycket lättare om ja satte mig framför tven, men jag blev jätte dåsig i hela huvudet av att amma under nätterna för jag redan var så trött :P . men det har nog bara hänt 2-3 gånger att jag har vilat under dagen:P

Emma - Är du & Jeff tillsammans igen? :D Kan du inte berätta lite om er relation? :)
svar - nej det e vi inte :) ,- det är lite svårt att förklara, det e bara komlicerat, vi försöker hitta lösningar på våra problem, och allt som har varigt jobbigt innan, men som vi bara struntat i :P jag går dit några dagar i veckan, händer att jag sover där ibland, han e med på mycket vi gör med familjen och så :)

åhh, länge sen jag skrev? eller? haha den 13, igår , blev liam 4 finfina månader :D underbart, han bara växer och växer tiden går så snabbt , om 2 månader e han ju ett halvår ;O eller som jag brukar säga "om 1 månad e det bara 1 månad kvar till han är ett halvår" hahah XD min komlicerade räkning men det låter inte som det e lika lång tid kvar då hahah xD. idag var han ¨på återbesök hos öronläkaren, det gick bra han var jätte duktig, låg och skratta lite ;) sen handlade jag en jacka till han och ett par skor., han blir så hemskt varm i sin overall när vi bara ska köra någonstans eller ska in i affärer så jag tänkte att han skulle få ha den då med en filt om benen :) . och sina nya "mjukis skor" (kan lägga foto imorgon orkar inte nu:P) för jag har blivigt av med hans socka :P

nästa måndag ska jag My (jeffs syster) och Rithe (jeffs mamma) börja på Zumba, eller ja pröva på :) för jag MÅSTE träna, asså jag får lite absinens om jag inte får träna ;O . och gymmet i anderslöv e så tråkigt + att man ska vara försiktig med styrketräning, och zumban på måndagar blir perfekt med bussarna så jag e bara borta ca 2 timmar och då ska Jeff ha liam :) måste nog börja vänja mig vid det lite :P .. åhh tänk om man kan få tillbaka sin kropp? kanske en ännu bättre haha, men man ska väll inte ha för höga förhoppningar :) med kläder e jag nöjd, utan , blör, men de e mest bristningarna som e jobbiga :P.. menmen, det e ju långt till sommaren men bäst att börja nu:) ska gåå igeeen pussar på min UNDERBARA läsaaare (`v´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0