saker man bara inte kan glömma,

har ni också saker ni inte kan glömma? något någon person sa till er någon gång som ni inte kan förlåta eller glömma bort ? Man kanske har kommigt över det, någon man umgås med, någon nära vän, kanske någon man älskar. men man har inte glömt bort det, och man kan inte förlåta de hårda orden, eller den handlingen. Känns som jag sammlat på mig en del av det det senaste året, sitter som klister i mitt huvud, inget man tänker på varige dag, men när det poppar upp i hjärnan, finns det saker man önska man hade sagt.. det kan vara små meningar, de som sagt något, kanske inte kommer ihåg det, men man minns själv, för det tog på en. vissa saker kanske folk inte ens sagt direkt till mig,  utan man hört det av någon annan och ibland när man pratar med den personen, och man vet att den inte tycker så egentligen, det kanske är snällt, försöker stötta, men det värsta jag vet är lögner, lögner är lögner, och det sviker och det tar förtroende, vem vill leva en lögn ? vem vill leva I en lögn? jag kan väll inte säga att jag aldrig har ljugigt, men helt ärligt, jag har inte ljugigt på ett riktigt bra tag, inte ens en liten vit putte lögn, för fan vad det svider om man får reda på att det inte är sant. jag har inte dubbelmoral, jag är medveten av verkligheten. Jag är medveten om smärta och jag skulle aldrig göra något mot någon som jag vet skadar, för det har skadat mig.

fan vad deprimerade inlägg jag gjort nu haha. filosofi :) (?) tankar som flyygeer , jag har mina perioder, jag måste skriva av mig det. jag är inte depp, jag e pepp, hah mobbat menmen, usch, jag hatar egentligen och tänka .. :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Får man fråga varför jeff skriver att han älskar dig & vill kyssa dina läppar och du svarar att du älskar han men ni inte är tillsammans liksom?



Fin lägenhet! Vad betalar du för den & hur får du råd med det? :)



2011-02-28 @ 20:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0