Rubriik :)

Hej finisar <3 igår var det babymasage & mamma grupp, började precis i en ny :) , dom e såååååå trevliga och lättsamma och pratglada så gillar verkligen gruppen :D <3 Liam och en annan tjejs pojke satt och stirra på varandra jätte länge och skratta lite då och då haha så sjukt gulligt ;D blev inte så mycket masage för liam för han skulle äta haha XD . idag blir det IKEA, jag har 1000 kr jag kan handla för så jag hoppas jag har råd med ett soffbord 3 lampor & och gardiner, fast jag ska ha typ rullgardiner istället, ajja, ni får se sen när lägenheten e klar såklart :) tror det kommer bli skit snyggt ;D kanske får låna lite pengar av mamma sålänge :) . Liam har sovigt hela natten nu 3 nätter i rad, uuuunnderbaart :D <3 och så har vi busat massor i sängen idag ;D . hihi de e så skojj , man får mer och mer "tillbaka" , skratt joller, ja, alla sa till mig att jag skulle tröttna tillslut, pst , allt blir bara roligare och roligare, :D förstår inte folk som tror man tröttnar på sitt barn ? öhh, haha

haha Liams hår e lagon frächt nu ^^, har fått utskrivet nått vaselin mot hans skorv för jag får aldrig bort det hur mycket jag än oljar, och han har massor med hår som ni vet så det e ju i hela håret också haha, men asså GUUUD, liam har gulligt hår men ni skulle sätt en bebis på familjecenter, awwee, så ut som en liten monky gämt 1 cm långt hår över hela huvudet, det såg ut som dom hade klippt det i en söt frisyr haha, bebisen var kanske 1 månad, och SILKESLENT , de var så lent asså!! jätte söt var det haha

åhh mysbild på Liam&Farmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0