måndag tisdag onsdag :)

Emma, från burf you know ;) - då ses vi på slagt då?
- haha ja de gör vi kanske då :D:D

som ni seeer har jag ny headeeer, vaad tycker nii ? :D la ner lite mer tid på den denna gången:) och somsagt e jag seg på att skriva för vår andra data kan jag inte skrivfa på :S tog en lugn dag i måndags liam sov som en stock på natten :P det e konstigt om man sover txe (som liam gjorde mån-tis) han somnade jätte sent, klockan 12, sen vaknade han en gång på natten sen sov han till klockan 11, åhh vad skööönt tänkte jag kände mig jätte pigg när jag vaknade haha :P men det är ju egentligen inte längre än han brukar ? han brukar somna vi 9 -10 tiden vakna en gång på natten sen sova till klockan 8 - halv 9 haha men bara för det är så tidigt så tror blir man automatiskt trött ^^,

igår var jag iallafall på återbesök hos läkaren så jag missa baby masagen:( dom sa attt allt hade sätt jätte bra ut på rönken och att det såg ut som huvudet höll på att bli bättre :) ¨Han höll på att bli bättre från sin förkylning men i måndags blev han helt plötsligt skiit förkyld igen och näsan bara rinner, jaja, nu ska jag äta frukost haha ;) ska försöka skriva varige dag :)

här är Liam så söt och glad i hoppgungan han fick låna av moster haha ;D

Kommentarer
Postat av: Katrin

självklart ska jag skicka bilderna till dig vännen<3

2011-02-09 @ 21:35:16
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0