lite bilder :)

heej alla lovley people <3 Åhh, storm trivs i min lägenhet :)<3 den har blivigt jätte fin, nu saknas bara den ena sängen gardiner, blommor, byrå & en hylla :) . det är lite kallt här, men tror jag är van vid att vi hade så varmt i huset eftersom vi ofta eldade :P . Idag har Liam fått smaka lite potatis och lite banan, potatisen tyckte han inte var så god fast han åt det iallafall haha ^^, bananen var såklart jätte god ;) sen var vi på babymasage, och vi sjöng lite, haha Liam satt och skratta jätte mycket när vi sjöng, han börjar nog "förstå" det lite, men jag sjunger jätte mycket med honom hemma så kan vara det, han älskar en (som egentligen är en visa man sjunger när man dricker men jag har ändrat "och alla ville supa" till alla ville dansa (A) men asså det e bara för det e faktiskt en bra barnlåt den går så -
(räkna på fingrarna)
1 o 2 o 3 idianer, 4,5 o 6 indianer 7 o 8 o 9 indianer 10 små indianer, alla hade dom pilar och båge (låtsas skuta pilbåge) alla hade dom fjärdrar i håret (ta fingrarna uppe vid huvet) alla var dom stora och starka (låtsas som du visar musklerna) och alla ville dansa (dansa lite med barnet) haha ;D den tycker han e jätte rolig

efter det kolla vi på när några andra hade baby rytmik (tror ja de heter?), liam var lite trött efter både masage och sången så vi satt vid sidan och vila lite, tror faktiskt jag ska gå på det på torsdagar med för det verkar rätt roligt, man lyssnar på musik sjunger dansar runt och killar dom och lite sånt ;) .

imorgon kommer **** och spenderar dagen med mig och lite Liam, förhoppningsvis kommer också pappa med förlängningsladden tillt tven så jag kan ställa den på rätt plats :) :)

menmen dags att diska lite medans Liam sover kanske :)
bilder på vardagsrum och kök, resten kommer senare :) och en liten bild på söötingen <3:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0