idag flyttar jag :)

Hej alla ni underbara som läser och följer min blogg, idag flyttar jag och kunde inte varigt gladare, men självklart lite ledsen får man vara eftersom jag inte har någon data, men det kommer nog snart.. så bloggen kommer inte vara skriven lika mycket som förr, men så fort jag kommer till en data så ska jag självklart skriva ett litet inlägg till er <3 Min lägenhet e sååå fiiiin (`v´) ska lägga upp bilder en dag :)

Liam mår finfint just nu ligger han på magen på en filt och försöker vända sig, men han glömmer släppa taget om filten hahah så han kommer liksom inte runt haha ;) jag gick aldrig på återträffen i lördags, My & Rithe var´sjuka, dom skulle passa Liam, och mamma och pappa var på spa, menmen sånt händer ju men fick en mys dag med liam istället och fick lite i ordning i lägenheten :) tänkte laga lite mat att ge som mat portioner till Liam imorgon, idag ska jag bjuda syster + familjen, och mamma och pappa på lite hedvigsoppa uppe i lägenheten ;D idag flyttar vi dit resen, matbord+stolar, säng, skötbord, tv, tvbord , osv :) men de e fortfarnde inte klart ska ha 2 stolar i mormors lägenhet också :) menmen ni får de det jätte bra sålänge så 'hörs' vi kanske snart PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Iii-la-la

Åh så kul med första lägenheten! Kommer o hälsar på er när du har hunnit fixa o packa upp! Kram!

2011-02-20 @ 10:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0