fullspeckade veckor :)

dessa kommande veckorna händer mycket, imorgon blir det återbesök hon barnmorskan, woho -.- not. på lördag firar vi bästa vännen katrinnnn som blir 18 år imorgon :D blir nog inte slagt ändå för vi visste inte riktigt hur många som skulle med och så och  man skulle skicka in hur många man typ blir haha? . tisdag nästa vecka blir det mammagrupp, och baby masage torsdag är det BVC lördag blir de reounion med mina gammla underbara vänner från bruf och det ska bli riktigt rolig för dom har jag inte träffat på ja jag vet inte hur länge :P . och mitt i smeten ska jag försöka få ihop saker och fixa MINMINMIN *nästan* lägenhet så man kan flytta in :D woho,

imorse fick liam smaka på lite majs & potatis, men tror jag ska göra egen barnmat istället för det är lite onödigt att ha sån burkmat som varar i 2 dygn när han bara äter typ 2 skedar :P Han har badat idag  också haha , och nu sover han som en stock ;) vet inte riktigt vad det är med han, han är väldigt onöjd och gnäller väldigt mycket, han har varigt så nu i 3 dagar, men det kan ju vara en tand eller växverk, eller så tycker han bara inte det är riktigt bra just nu haha ;) $-


Kommentarer
Postat av: Katrin

vet du vad ;) jag ska göra en helt ny tårta till oss 4 på lördag! :D mums! haha

2011-02-10 @ 21:37:54
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Katrin

åh det ska bli så kul på lördag :D längtar jätte mycket! <3

2011-02-10 @ 21:40:52
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Spinderella

Hej Nattis! :)

undrar hur det ser ut mellan dig och Jeff nuförtiden? :)

massor av kramar till dig och lillemannen och lycka till med din första lägenhet! :) <3

2011-02-11 @ 16:36:46
URL: http://spinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0