ammning -

Anja-Får man fråga varför jeff skriver att han älskar dig & vill kyssa dina läppar och du svarar att du älskar han men ni inte är tillsammans liksom?

Fin lägenhet! Vad betalar du för den & hur får du råd med det? :)

svar- jeff skriver väll det, för det är väll vad han vill göra, jag älskar honom, och det kommer jag alltid göra, han e pappa till mitt barn, har älskat honom sen vi blev tillsammans, man, eller jag iallafall, kan inte sluta älska personerna jag älskat, speciellt inte jeff, just för att vi är en familj, vare sig vi är tillsammans eller inte, och man älskar alltid sin familj ..

tack, men skriver inte ut mina pengar och sånt på bloggen om du fortfarande undrar och så, får vi ta det privat:) , säger bara att jag betalar den, med de pengar jag får , och att jag har bostadsbidrag :)

träffade idag de tjejer jag träffa när jag var gravid, det var skojj :) konstigt nog ammade ingen i gruppen alla hade haft mycket problem med ammningen, och alla tyckte att dom hade fått dålig respond när man berättat att man inte ammat, tror det är för alla tror det är så lätt, barnet mot bröstet och så funkar det, för vissa kanske men inte för alla, vissa barn tar inte bröstet, vissa får jätte ont i magen, vissa vill inte. typ som liam, han tog inte bröstet, men ifersig använde jag ammningsnapp ett tag, men sen sina mjölken efter bröstkörtelinflammationen.. jaja, jag tycker iallafall att det är upp till var och en person att välja själv, vill man amma så e det bra, vill man inte amma nehe upp till den personen.. att ge sitt barn mat ska vara en mysig stund, vissa mår otroligt dåligt av att amma, ammning kan klydda med ens huvud, helt seriöst det kan det ;O man kan få massa konstiga tankar , hörde om en tjej som fick tvångstankar, när hon slutade amma försvann dom.. En tjej, som har skrivigt en bok hade sånna tankar när hon gick i backar "släpp släpp släpp" (om vagnen) men hela tiden krama hon hårdare om vagnen, och sen visade sig att det var jätte vanligt..

jag ville amma, men samtidigt inte, det är lite jobbigt, och man blir lite isolerad eftersom jag inte ville amma i värsta publiken på stan, men sen, när jag var tvungen att sluta, kändes det skit kasst, varför känner man sig dålig för att man inte kan amma sitt barn`? kanske för alla tycker att den perfekta mamman ammar sitt barn i minst 6 månader ? jaja, ska se lite på grays anatomy :)

btw - vill att folk ska veta, Jag har råd med min lägenhet, Jag betalar min lägenhet, allt som jag och Liam behöver betalar Jag, mina föräldrar finns alltid som hjälp men i Nödfall, jag har flyttat för jag vill klara mig själv, och jag vill inte att folk ska tro att det är mina "rika föräldrar" som betalar detta för mig eller liam. just so you know :)

här har vi sötnöten iallafall .

Kommentarer
Postat av: B

Du e skitcool som fixar detta, och jag tvivlar inte EN sekund på att du fixar detta. Det är klart att du fortfarande älskar Jeff, och sluta intre med det bara för ni inte är ihop

Kraaam <3

2011-03-01 @ 19:18:32
URL: http://halby94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0