vilket humör

hejhopp, friska och pigga efter helgens alla kräkningar, lyckades smitta 9 personer tror jag, wheei ... -.-'

men fyfasiken vilket ursäka, men jääävla humör liam fick igårkväll och imorse, INGENTING är bra, får man inte som man vill, txe fjärkontrollen, mobilen, (som han vet att han inte får) så kastar man sig ner på golvet skriker och sparkar med benen, bär man upp honom så kastar han och slår med armarna, försöker man ge honom någonting bara slår han bort det, vilket gör en arg säger till på skarpen att man inte får slåss, vilket gör han helt förtvivlad, usch, och så denna jävla lucia, ska man på med overall och tomte dräckt och hela filevippen och han skriker och kastar sig, jag sket i den jävla tomte dräckten tillslut, men han blev lugn på dagis och satt som en tjock michellin tomte i vagnen haha ^^, nej får hoppas detta Inte fortsätter! idag ska vi iallafall iväg till BVC , ska vi se hur mycket han gått upp efter helgens ner kräkningar och bajsningar, antaligen ingenting, så lär vi väll skickas till barn och ungdoms mottagningen igen:P

och jag har ju fått en julgran , eller köpt, haha den e skit fin och stor, ja snacka stor ja måste köpa mer julpynt den ser ju helt tom ut med det lilla jag har haha xD









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0