sjuk igen <3

har haft en jätte bra vecka, det mysiga med vintern är att middagarna blir mysigare ;o , det är mörkt man tänder ljus, vi har lagat fläskfile med potatis sallad, försök till fiskgratäng, och sen blev de kyckling med resterna från potatis salladen :)) <3 ,. men idag steg jag upp gjorde mig i ordning gick in till liam som , jag vet inte han s´hostade till och jag vet inte ifall han kräkte då, eller ifall han kräkt under natten men det var inte mycket bara lite vetska och lite öhm, potatis och lite korv från gårdagens middag ^^, sen var de lite panik för jag hade ju inte pengar på mobilen men jag fick tag i min systers man via facebook som smsa mamma så hon ringde och sjukanmälde honom :)

(fick dessutom reda på i skolan igår att jag hade 50 % frånvaro, 4 % ogiltlig frånvaro och 46% närvaro ;/ )

sen var han rätt glad, men samtidigt verkade han rätt trött och var lite gnällig ville inte ätaa sin macka och sin gröt, han verkade bara trött, så jag gav han välling han höll på att somna så jag tänkte gå in och lägga honom, och då kräker han upp allting på köksgolvet ;/ <3 tulle, och han blir rätt ledsen efteråt, men så fort det gått över så e han pigg och glad igen :) .

jag skulle egentligen bjudigt in lite folk och bjudigt på middag idag, men hoppar nog över det , man e inte sugen på att ställa sig och göra tacos när man har torkat kräk hela dagen ^^,

ska iaf göra lite läxa nu som ja inte hinner i skolan, har ju förtusan VG i religon detta måste vi ju fortsätta med också ;)

Liam har gjort en fin ljusstake på förskolan man blir ju nästan lite rörd <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0