myssiga middagar <3

Hejsan hoppsan, var det ett tag sen nu igen, eller ? ;o .
igår hade jag Liam och Joachim jätte mysig middag, fast med inte så god mat haha,
jag skulle göra fiskgratäng men upptäckte att jag fattades massa saker så jag imroviserade lite smått, potatisen blev hårt kokt, arh, fisk e svårt , förövrigt så går de faktiskt bra annars :)) och så tände vi mina nya advents ljus, älskar det, då känns de verkligen som man är en familj, jag har ju en familj, mamma pappa, men när man får barn vill man ju egentligen ha ha sin egna lilla familj, även fast vi är familj så känns de som liam och jag e en halv familj ^^, jag e lite sent på det med julpyntet har 3 tomtar ^^, :P  har inte ens fixat advents ljusstakar ;o :( ska iaf köpa julgran snart :D måste man ju ha haha så de luktar jul :D

har blivit av med min telefon , lite tråkigt, kan inte fota och sånt :( men här e två bilder från maskeraden :))







haha dagen efter blev det en trevlig dag i malmö , handlade lite julklappar till alla barnen kommer nog inte bli mycket mer än det, mamma och pappa vill inte ta något, jag och min syster handlar bara till barnen, så det är bara min bror kvar :))

mamma fråga ifall jag var trött, ja bara "Needå inte så farligt " . hahaha på vägen hem från malmö, dör varie gång jag ser bilden -

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0