min tur-..

Liam blev jätte sjuk igår ;/ kräkte 4 gånger, bajsade ner sig totalt uusch vad hemskt det var :( men förövrigt var han rätt pigg, och idag verkade han må hur bra som helst, så vi har haft et rätt mysigt fram tills nu ikväll, vi satt på filten på golvet och åt äpple och läste en bok, sen åkte vi till malmö och åt sushi föt mamma fyllde år. efter maten kände jag hur det började vrida sig i magen och i bilen på vägen hem mådde jag piss, hade precis kommit av motorvägen så känner jag hur det är på väg så vi lyckades stanna och jag hoppa av och krääkte  fyfan så äckligt men rikigt skönt för sen mådde jag bättrre. liam fick följa med mamma pappa hem och nu har jag krräkt ca 20 gånger ;O allt kommer upp igen även om ja bara dricker lite vatten ;(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det som kan hjälpa dig är om du sväljer typ 10 hela vitpeppar och tar ett glas juice med lite salt i juicen inte mycket bara lite krya på dig

2011-12-11 @ 02:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0