julstress

julstress, nej men allmänt stressigt allting, är otroligt trött i huvudet och kroppen på allt , ska bli så otroligt skönt med jul lov, liam har blivigt jätte arg på sistonne tror det är just för jag inte haft alla tankar på plats och varit så okoncentrerad, men asså ibland när liam blir typ arg eller vad som helst och jag inte har tid att lyfta upp honom och sånt, så börjar han banka huvudet i väggen och blir skit ledsen;S någon mer än jag som har barn som gör så ? jag vet inte ifall det är för jag lyfter upp och tröstar honom då?

på lördag är det iallafall julafton och ska bli så mysigt att byta julklappar har köpt världens finaste julklapp till min systerdotter och jag bara längtar efter att ge de till henne :') . idag blir det julmiddag hos My och Armir, ska lägga upp lite bilder sen efter helgen för mamma hade annordnat julfest på rosenhagen med vänner och familj super mysigt var det :) <3

liam har gjort julklappar till mig på förskolan , är super nyfiken :D -




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du jag har samma problem med Neo. Pankar alltid huvudet när han inte får som han vill typ. Jätte jobbigt. Vet inte om de är för att visa att dom blir arga. Vi fåt hoppas de slutar snart;)

2011-12-21 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0