gott nytt år

jahapp, då var det ett tag sen igen ;o - har haft en mysig vecka, varit lov så har spenderat mina dagar med min underbara fisliam <3 förutom igår, lite sådär, vi åkte lite skridskor, det var rätt skojj fast det är inte riktigt min grejj dedär, jag blir lätt uttråkad, så att bara åka runt runt runt var inte så skojj haha ^^, dom stanna kvar och åkte en stund så hämta mamma upp mig igen så åkte vi till nova lund mihi ;) senare på kvällen åkte vi och bowla, jag förlora som vanligt haha xD

idag är det iallafall Ny år och jag önskar alla mina läsare ett gott nytt år och hoppas ni får en otroligt trevlig kväll, själv ska vi först äta middag hos mina föräldrars grannar och vid halv 9 åker jag hem till mig så ska det firas med nära och kära vänner <3

togen promenad med liam i mammas & pappas trädgård och gunga lite , jätte fint väder ute, helt vidstilla med frost på marken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0