GOD JUL

Hoppas alla har det trevligt över jul, jag och liam önskar alla underbara en god jul, vi hade det jätte trevligt igår hos Agneta och Richard, fast de kändes konstigt att inte fira lille jul hemma med mamma och pappa, men dom var i södertälje :) . Idag åker vi iaf hem till ´min systers mamma och firar jul där med hema familjen ska bli super mysigt , älskar julmaten!!

OCH NU HAR VI JUL PÅ BLOGGEN OCKSÅ :D

här är lite bilder från julfesten mamma hade :)








Morfar var tomte ;) <3







Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nu tror jag också på tomten, efter att se Mats! Tack för lånet av dina föräldrar den 23/12! Dom gjorde min dag alldeles magisk! Vilka föräldrar du har! Kram!

2012-01-13 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0