<3

oj så mysigt vi haft det igår, shit jag kan knappt skriva så hungrig jag är, men iaf,- liam sov på mitt bröst idag , åhw mitt hjärta smäler, jag vet att liam älskar mig och har alltid gjort, även fast han aldrig velat ligga och mysa inte ens 5 sek, men gud vad det är skönt och underbart nu när han verkligen visar "tillgivenhet" kommer fram och kramar ens ben, lägger huvudet på axlen, eller bara ligger och myser lite, och nu att han somnade i min famn, hur underbart som helst <3

nu är vi hos mamma och pappa, när liam somnat ska jag göra mig i ordning för vi ska fira joachim och dennis idag , det är maskrad tihi så skoj :D jag ska vara militär typ med en sexig klänning, nät stay ups och lite sånt äh ni får se sen puss <3


förresten har jag blivit av med min mobil :( buhu !


Kommentarer
Postat av: Katrin Linder

Den har börjat blomma nu! ;D skulle jag vattna den då?

2011-12-04 @ 19:16:41
URL: http://lindersplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0