stockholm

så nu har jag varit i stockholm med mamma, har haft det suuuuuuuper :D <3  Mamma galan var väll inte så där jätte toppen precis :P hade kanske för höga förhoppningar :P men jag hade jätte roligt annars, Liam har varit en ängel hela helgen, i söndags var han nog lite trött på att sitta i vagnen allars har han varit hur nöjd och glad som helst och suttigt där och kollat, vi har varit på skansen tog en vända in på gröna lund annars har vi mest promenerat i gamla stan och i city och shoppat lite :) jag har haft super roligt & jag är typ kär i stockholm ;') där är hur vackert som helst :)

ska slänga in fler bilder sen just nu blir de bara dom från mobilen för ja har ingen sladd till kameran :)
jag klappa en spindel :D



båten till skansen ;) -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0