skolan

usch, känns inte helt okej att vara borta från prinsen så här mycket ;/ igår sluta jag 4, idag slutar jag 4, igår bjöd joachim ut mig på masage också så då hann jag bara träffa prinsen ett par timmar innan han åkte hem med mormor, ysch pii, men snart slutar jag, ska myspysa med min älskling, han e så söt, när jag kom hem igår så la han huvudet mot mitt och satt och mös lite <3

Han är min prins, mitt ljus mitt goda och mitt dåliga humör, mitt liv, mitt syre, för jag andas bara för honom. Utan min Liam vore jag ingenting, jag hade gått i samma tråka frisyr, samma tråkiga liv och dagdrömt om något mer meningsfullt än mina långa skoldagar, jag hade bott i mitt 4 kvm stora rum plaserad på ovanvåningen hos mina föräldrar, jag undrar om jag hade levt då, jag tror jag hade gått i som ett tomrum och letat efter nått bättre.

jag har fått mål och visoner, jag är så himla inställd på min skolgång, satsar fullt ut, intresserad för att lära mig och få bra betyg på ett sätt jag aldrig varit innan.

Älskar min Liam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0