hemåt igen

Så fint Natalie hoppas du trivs bra i din nya lägenhet kram Carro "otto o Emils mamma"

vi trivs jätte bra :) Liam verkar också tycka om det ;D ska snart lägga ut bilder på hela lägenheten så fort vi hängt upp tavlor och sånt :) kraaamar <3

så tänkte skriva ett sista inlägg innan vi åker hem igen :) men ska tillbaka på fredag för på lördag blir det my sweet sixteen höll ja på att skriva fast det är ju eighteen (stavning?) för måndag blir jag 18 år ;D yäääy´:D har hyrt lokal, Dj värstavärsta så hemskt taggad ska bli skit roligt, många vänner man inte träffat på länge och de ska bli massa skojj :D tänk att jag fyller 18 år, kändes som de var förra året man blev typ 16, och de kändes som en evighet tills man skulle bli 18, och alla som var 18 år tyckte man var så stora haha, fast ja känner mig inte speciellt stor xD

igår var jag riktigt trött, så jag gick och la mig ungefär 9 nånting, och liam sov ända tills kvar i 9 imorse så jag har sovigt ungefär 12 timmar, fatta så skönt! han har vaknat typ 2-3 gånger sen kl 6 men han har bara snackat lite sen somnat om, riktigt skönt :) ! nej nu ska jag göra mig i ordning ska snart åka puss<3

ni får två bilder på fiselisen <3
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0