HEEJ <3

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsaaan <3 Vet ni vad , jag har köpt ny soffa :D i lördags åkte vi runt, först till 101 outlet, såg en jätte fin, hade siktat in mig på en svart grå brusig soffa med två divaner, den vi hitta där var jätte fin och så tänkte jag att den skulle ha 3 "säten" imellan divanerna, men det var 2-4 veckors leveranstid och jag ville ju gärna ha en samma dag så vi åkte vidare till XXXlutz där vi kollat en rätt billig på internet, hitta den där den var inte så stor som jag tänkt mig och så var det 2 veckors leveranstid på den också, typiiiskt började bli lite irriterad för ja ville ju ha min soffa, så körde vi till chilli i burlöv, hitta en jätte fin och lagom stor där också fast jag tänkte att jag skulle ha 3 säten mellan divanerna och den hade 2, och också 2 veckors leverans tid på den, fan vad irriterad jag blev, så körde vi till staffanstorp mamma bara "jaa men vi kan kolla på EM" (eller vad det nu hette) och ja bara "neej det är fan inte ens lönt," och så körde vi förbi så stod det "kakel tapet golv" och sånt och mamma körde in på parkeringen ja bara "se dom har ju fan inte ens soffor!!" haha men vi såg utanför att dom hade det så vi gick in iaf, gick en vända men tyckte alla dom jag tyckte var fina kosta för mycket gick ut till mamma igen så sa hon "där var inget eller?" jag- "jo, men 2000 kr dyrt" hon "amen vi går in och tittar" så såg hon en vitbrusig och bra "shit denna var riktigt snygg" och fråga vi en som jobba villka soffor vi kunde få hem idag, så sa han den vitbrusiga, och några på lagert, den vitbrusiga såg lite liten ut men tog den iallafall, och så fick vi hem den och den är PERFEKKT, skit snygg , tur jag inte tog en större för den var skit stor!! den såg mycket mindre ut i affären, sen var det tur jag tog en ljus soffa eftersom mina möbler är så mörka,

så, det blev ingenting jag hade tänkt mig och det blev perfekt ! här är den



Kommentarer
Postat av: [email protected]

2011-08-02 @ 23:42:05
Postat av: Anonym

Så fint Natalie hoppas du trivs bra i din nya lägenhet kram Carro "otto o Emils mamma"

2011-08-02 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0