heeeeeeeeeeeeeej <3

fan jag hoppas inte jag förlorat några läsare :) vet ni vaaad ? :D jag har äntligen fått en data av min underbara pappa och internet så nu kommer jag kunna uppdatera,

sen sist har liam fått sina 2 första tänder :D han har varit ett monster ^^, en kväll skrek han i 1 timme innan han somnade han har aldrig någonsin gjort så, sen har jag inte kunnat sätta ner han på golvet utan att han blivigt jätte ledsen, har varigt jätte synd om honom <3 vi trivs super bra i vår nya lägenhet och ni ska få bilder på den imorgon eller lördag vet inte om pappa ska pilla lite på datan innan jag tar hem den, ska iallafall till BVC imorgon för 10 månaders kontroll så sover hos föräldrarna idag :)

ha det bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0