<3

såå då har man varit ute och joggat 4,27 km i andwerslöööv, joggar numera varie dag, är faktiskt jätte stolt över mig själv, och det är hemskt märkligt egentligen, jag fick barn för 10 månader sen och jag har aldrig varigt så nöjd med min kropp som jag är idag :) lite ångest nu när man ska börja skolan på måndag, när fan ska jag ha tid att jogga ;o ? joggningen gör min dag mycket bättre på nått sätt, har blivigt mycket gladare sen jag började jogga :)

som sagt 3 små jädrans dagar kvar på min mamma ledighet :( på måndag börjar skolan, de e både roligt och skit jobbigt ;/ för det första börjar jag i en helt ny klass med dom som är året yngre än mig, så alla dom känner typ redan varandra :( sen ska ja vara borta från lill plutten flera timmar helt plötsligt;/ fast semestern kommer snabbt den 26 tar mamma och jag flyget till stockholm ska bli underbaart, jag ska på ungmamma Gala på cafe opera mihi :D kommer hem på måndag, kommer sakna min -J- <3 ;)

i början på detta året sa jag "en dag ska jag banne mig passa i dessa jeansen igen, det var mina favorit jeans för 3/4 år sen" (när jag gick i 8an) nu är det såhär ;



Liam har fått en ny vagn inför stockholms resan :) -


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej. Hur har du gjort för att gå ner i vikt ? Bara ätit rätt o sprungit eller ?



Kram

nybliven mamma.

2011-08-18 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0