<3

så min första riktiga skoldaag :) , först IVal fast där gjorde vi typ ingenting för vi hade egentligen inte det XD fick bara nya schema :( , upp kl 6, hann göra mig klar innan liam vaknade kl kvar i 7 ;) Katrin och Joachim sov hos mig inat super myys ;D kolla på the book of Eli igår den var skiiiit bra ;o Joachim somnade i på min mage & katrin satt vid datan xD

fick besök av Lizette och lille söt Towa också , och så följde Veronica med, liam blev skit glad men han e lite crazy och ska på alla barn alltid lite för våldsamt och Towa är bara 6 månader haha, Sandras son Elias som är lika gammal som Liam är den ända man inte riktigt måste 'passa' hela tiden för dom e galna båda två, eller ja Liam är ju extrem, men Elias gnäller inte om liam är lite hårdhänt och klättrar på honom och så, men får ju försöka få liam att lära sig ta försiktigt, men nu e det mammas jobb lite eftersom jag går skolan nu och inte slutar för ön kl 4 dom flesta dagarna :) ¨

så skönt att bo precis vid skolan kan man gå hem under håltimmar och glo lite, slipper man sitta där som ett fån ^^,

STOCKHOLM IMORGON :D <3

pröva Joachims sjukt tunga arbetsbyxor xD .


Kommentarer
Postat av: Katrin

hahaha men jag kollade faktiskt på filmen lite ;)

2011-08-25 @ 15:12:50
URL: http://lindersplace.blogg.se/
Postat av: becky

du passa faktiskt riktigt bra i arbetsbyxor :P

2011-08-31 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0