<3

hejhopp, dagen har börjat braa jag har vaknat pigg, älskar sånna dagar ;D mådde piss igår ;O dagen var urusel, och jag kände bara för att kräka på allt och alla, meeen alla har vi dåliga dagar, glad den följdes av en bra morgon så får vi hoppas resten av dagen blir lika bra ;) tar en sväng ner på stan med Lizette och Veronica sen, baby kommer förhoppningsvis ikv också & katrin ska sova hos mig efter hon varit på malmö festivalen så vet inte riktigt när hon kommer xD imogon börjar skoolan på riktigt typ, haha fast jag e ju ledig på fredag & måndag nästa vecka xD , ändå lite drygt, pallar egentligen inte missa de första dagarna i skolan känns lite dumt haha :P

e faktiskt lite glad att skolan börjar igen orkar helt ärligt inte gå hemma mer, har gjort det över ett år :P meen nu ska vi inte säga för mycket kommer sakna prinsen massor!

fikade med erika ute i måndags, kan detta varit sista ute fiket ? älskar utefik så vi får hoppas på mer fint väder, ni får ha de så braa puss <3 

haha Älskar denna "varför får man lätt ångest när man är bakfull?" "för man har slutat dricka" hahah XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0