Tima to run

nej nu jäcklar, sån pepp när de e fint väder så jag har köpt ett par dyra, jogging skor *runtone* för pengarna jag sparat :) . så nu ska jag börja jogga, minst en runda varige dag, kanske börjar med att gå snabbt för att vänja mig lite haha, kommer ändå inte orka springa så långt i början xD .. varige fredag har familjecenter utedag i gabeljung (skogen) och jag har velat vara med men ja har ju inte haft bil :( så nu ska jag börja promenera / jogga ut där.. det är nog en halv mil ;) haha menmen de klarar jag galant , host hah, dessutom är det kl 10 på morgonen så får väll börja gå kl 9 XD

hoppas jag orkar fortsätta med detta nu hela sommaren !!

 beach boddy hear i come !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0