thiis will hapend

Mikaela - Va roligt att hitta fler som har barn i samma ålder som jag =) Våra små e nästan lika gamla.. min dotter e född 1 oktober 2010.. sen har jag en dotter till som e född 27 mars 2007 =)

Bor du nära kristianstad? tänkte i med att du variti åhus.. =) Själv bor man i osby. =)

- jaa visst e det :D åh vad roligt, hur gammal är dudå?:) jag bor utanför trelleborg (anderslöv) , min faster bor i åhus det var därför vi var där) =)

hej alla nära & kära, och alla andra också, haft en trevlig dag med mamma i stan, skulle handla skor och lite påskkläder till mig men som vanligt sluta det med kläder till liam hihi men dom var jätte fina :) ! jag fick iaf skor, och plånbok haha ;) . aaa, juste jag köpte shorts och en pösig mysigt linne till mig själv från gina trecot, ni vet sånna som ser ut som avklippta mjukisbyxor :)? ska iallafall grilla med mamma & pappa idag och grannarna med. längtar till helgen osv, ÄLSKAR traditioner som påsk jul midsommar osv ;) SKA ÄTA BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0