solkeenn <3

hej alla underbara <3 , solen skiner och jag e på ett stååålande humör :D . både idag och igår var jag ute i solen med liam och det var super myyys, liam fick smaka sin första pigelin glass och de tyckte han nog var muums ;D solbränd på bröstet dessutom så snart kan man väll ligga ute och sola lite :D härligt, medans alla andra sitter vita i skolan så kan jag förbereda brännan inför sommaren love it ;). kanske knallar hem och sätter mig i föräldrarnas trädgår någon dag i veckan men imorgon ska faktiskt till familjecenter för det var 2 veckor sen jag var däär :) haha egentligen spelar de kanske inte så stor roll, jag kommer ändå vara vitare än alla andra .. thats mee, blek och fet hahhaa nej jag skojja bara skrev det helt aoutomatiskt xD . e hur nöjd som helst, kroppen ser typ ut som innan jag blev gravid bara bristningarna som ska bort men dom börjar blekas smått och de gillar vi ! . att se ut såhär 6 månader efter graviditet trodde jag aldrig :P

hahaha så jäkla söööt , ;) <3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur gjorde du för att gå ner igen??

2011-04-12 @ 10:32:42
Postat av: Thess

Hahhahah åh nej, Liams min! Helt otroligt underbar!

2011-04-12 @ 11:20:04
URL: http://regndoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0