snart slutkörd !

åårh kill mee, nä men asså gud vad jag har ont i rygg och axlar, liam har bara blivigt mer och mer klängig och gnällig för var dag som går, började i måndags, och har har stor sätt bara velat bli buren nu sen i onsdags, och tänk dig själv att gå och bära näst intill 6 kg i 12 timmar om dagen. hoppas denna perioden är översnart för jag börjar känna mig riktigt trött i både huvud och kropp när ingening är bra och allt e fel, anväde bärselen lite idag medans jag städade, där var det ända stället som passade, men säger bara , köp INTE babybjörn, dom dödar verkligen axlar och nacke! .

idag hände också sån där klumpig sak, jag och liam busade han börja klättra lite på min mage, och skallade rätt upp i mina tänder med näsan, usch vad man känner sig hemsk, vet att det är en olyckshändelse men årrh "om jag inte hade gjort så hade detta aldrig hänt" typ.. men man vet att det kommer hända typ 1000 gånger i livet.

Lizette med lilla Towa, vivi och katrin var här idag, vi fikade lite och sånt myyys, (Y) menmen nu får jag städa undan, SUUCK :( . får besök imorgon med .. kramis .


Kommentarer
Postat av: Katrin

tack så mycket för igår, jätte trevligt var det! ;d<3

2011-04-02 @ 15:04:06
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0