Nu e det dags för sittvagn! :)

såå, idag bytte Liam till sittvagn, det gick hur bra som helst. Han vill så gärna sitta upp och kolla, har en bräda i liggvagnen man kan höja men var trött på den nu för han bara glider ner och sitter inte alls bra .. mådde inte alls bra imorse men med dagen har det blivigt bättre, men det har varigt så många morgnar, ont i halsen förkyld och så, förkylningen fortsätter men ont i halsen försvinner under dagen, men imorse var de katastrof :P var hos mamma & pappa idag och åt och sånt också :) . tur jag har så underbara föräldrar :) <3 . rent allmänt asså inte för dom bjuder på mat hahaha eller jo därför också men you know what im talking about ;) .

ASSÅ HERREGUD SPRICKER SNART AV KÄRLEK. ibland tror jag att ingen kan älska ett barn så som jag älskar med liam, kanske alla tänker så hihi <3 vad vore jag utan honom? känns som hans andetag e det som håller mig vid liv, att utan hans lukt och smile och lekfulla sratt så skulle jag bara dö och man får sån panik och bara vill skrika (`v´)



dom viktigaste människorna i mitt liv <3.
 

Kommentarer
Postat av: Katrin

han är helt underbar din fina pojke ;d<3

2011-04-03 @ 15:00:04
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så söt :) man känner verkligen så att vad hade jag gjort utan mitt barn? Hur klarade jag mig innan jag fick barn? ;)

2011-04-15 @ 15:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0