hos föräldrarna

jaha upp klockan halv 7 idag , tyckte inte det var lönt och slösa energi på att försöka få liam att somna om för det skulle bara gjort mig trött haha, vid 9 kunde tyckte jag det var kontsigt att klockan bara var 9 haha, fixa mig lite och gick med bullar till föräldrarna och åt frukost med dom ;D myss ;)

mamma & jag åkte till trelleborg, handla nya solglasögon byxor och tröjja , wuhu ;D sen typ världens fulaste maskerad dräckt haha men efter lite nålande klippande och antagligen sy in den lite så kommer de nog se liiite bättre ut iaf haha ;) men ni får inte se förän den 23 (?) Louise fyller då 20 år, haha först var jag lite osäker på om jag skulle gå men mamma tyckte jag skulle gå, säkert bara för hon vill vara barnvak haha -.-' ;) .

min förra utklädnad kan ni gissa var jag är ? ;)














*längst ner tredje från höger ;)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0