helgen ,- maskerad

katriin - tack sjäälv <33

hej alla sötnöta, hoppas i haft en lika trevlig påsk som jaag ;D . i lördags var jag och katrin på maskerad, fyfan som vi såg ut haha men det var riktigt roliiigt ;D söndagen var lika bra, FAST FYFAN, jag trodde jag hade vunnigt 100 000 på bingo och jag blev överlycklig, sen var det G59 och inte G56 :( buhu !!! . så blev jag skit besviken åårrh ;( snyft !!

jag har sparat alla mina en kronor, tior & 5or och lite 20or och nu har jag nog lite över 1000 kr och jag har inte vetat vad jag ska handla för dom, men nu har jag nog bestämmt mig för ett par jogging skor så jag kanske känner mig extra taggad till att börja jogga ;D .

här är lite bilder från maskeraden ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0